Курстың, тренингтің тақырыптары
№ | Семинар атауы | Қаралатын сұрақтар | Сағат
саны |
Курстың, тренингтің
бағасы |
|
1 | Критериалды бағалау жүйесін практикада қолдану маңыздылығы;
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер; Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау (тапсырмаларын дайындау әдістері); Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу жолдары; Сабақты зерттеу үдерісі. Lesson Study: теориясымен қолдану тәсілдері; |
· критериалды бағалау жүйесінің мазмұны мен құрылымы;
· оқу үдерісіндегі бағалау әдістері, тиімді кері байланысты қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері; · тиімді әдістерді қолдану ; |
72 | 14000 т | |
2 | Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде бастауыш, биология, химия, көркем еңбек, ағылшын тілі, дене шынықтыру, музыка пәні бойынша педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсы | · критериалды бағалау жүйесінің мазмұны мен құрылымы;
· оқу үдерісіндегі бағалау әдістері, тиімді кері байланысты; қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері; · тиімдіәдістердіқолдану; |
72 | 14000 т | |
3 | ПМПК және мектептерде инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру, клиника диагностика; | · кәсіби шеберлік және кәсіби даму;
· жас ерекшеліктеріне сай дамыту жолдарын анықтау; · мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдері; |
72 | 14000 т | |
4 | Инклюзивті және арнайы білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдері;
(мектеп мұғалімдері мен балабақша тәрбиешілеріне, логопед, дефектологтарға арналған) (үйде оқыту)
|
· инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін зерделеу: мүгедектік туралы философиялық және әлеуметтік түсінік, инклюзивті білім беру принциптері;
|
72 | 14000 т | |
5 | Қысқа мерзімді сабақты жоспарлаудың ерекшеліктері | · оқу максаттарына сай сабақ мақсаттарын анықтау білігін қалыптастыру;
· сабақ мақсаттарының сыныптағы қабілеттері әртүрлі оқушылардың қажеттілігін ескеруін қамтамасыз ету; · сабақ мақсаттарына сай оқу тапсырмаларын құрастыру ерекшелігі |
6 | 8000 | |
6 | Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау | · қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша оқушыға тиімді кері байланыс ұсыну;
· қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері; · қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар дайындау |
6 | 8000 | |
7 | Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру (БЖБ және ТЖБ) | · бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың арасындағы айырмашылықтарды талдау;
· тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясымен танысу; · жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар үлгісін дайындау |
6 | 8000 | |
8 | Сабақта саралау тапсырмаларын жоспарлау | · саралап оқыту тәжірибесі (жасырын және айқын саралау);
· сабақта сараланған тапсырмаларды қолданудың маңыздылығы; · оқушының қабілетіне сәйкес қосымша тапсырмалар мен қолда бар қажетті ресурстарды пайдалану ерекшелігі |
6 | 8000 | |
9 | «Педагогикалық квалиметрияның теориясы мен практикасы: мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие мен оқытудың сапасын басқару» (тәрбиешілер үшін) | · Педагогикалық квалиметрия педагогикалық құбылыстарды өлшеу туралы ғылым ретінде;
· Тәрбие мен оқытуда сапалы бағалау үшін сапалық және сандық квалиметриялық шамаларды дайындау, даярлау; · Технологиялық карта — мектепке дейінгі баланың даму деңгейін анықтайтын мониторингтік құрал. Педагогикалық квалиметрия әдістері – тәрбие мен оқытудағы тәрбиешінің педагогикалық қызметін бағалаушы құрал ретінде |
6 | 8000 | |
10 | «Квалиметрия негізінде мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің сапасын кешенді бағалау» (әдіскерлер үшін) | · мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің квалиметриялық біліктілігі: мәні, құрылымы, баға белгілері;
· мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жұмысында квалиметриялық әдістерді қолдану; · МҰ тәрбие мен оқыту үдерісі субъектілерінің өзара әрекет ету бағасына жүйелі-квалиметриялық келу |
6 | 8000 | |
11 | Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырудың педагогикалық аспектілері (әдіскерлер үшін) | · Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспарының құрылымы мен мазмұны. Аналитикалық негіздеме. Әдіскердің номенклатурасы мен құжаттамалары;
· Қазақстан Республикасындағы заманауи саясаты мән мәтініндегі инклюзивті білім беру. Халықаралық тәжірибе; · МДО оқу-тәрбие жұмысында сыни ойлау негізінде бағалау қызметін құрастыру; · МДО білім беру үдерісіне балалардың ерте дамуына арналған заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістемелер (М. Монтессори, «Step by Step», Н. Зайцев, Г. Альтшуллер және т.б.). |
6 | 8000
|
|
12 | Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін жалпы білім берудің жаңа үлгілік бағдарламасына сәйкес жобалау(тәрбиешілер үшін) | · «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларын жүзеге асырудағы ғылыми-педагогикалық амалдар;
· «Step by Step» бағдарламасы бойынша отбасы мен мектепке дейінгі білім берудің өзара әрекеті; · салаларды (циклограмма мен технологиялық картаны) шоғырландыру қағидасында білім беру үдерісін жобалау; · жаңа жалпы білім берудің Типтік бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің үзінділерін панорамды қорғау; · мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру үдерісіне қамту бойынша қызмет. |
6 | 8000 |