Республикалық BILIMJOLY порталы. bilimjoly.kz порталының мақсаты педагогтар және оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға, заман талабына сай жаңартылған мазмұндағы әдіс-тәсілдерді меңгеруге өз үлесін қосады. Цифрлы Қазақстан жүйесін қолдай отырып, ұстаздарымызды жаңашылдық пен тың идеялармен сусындатып, бірге жұмыс жасауға шақырамыз. Сайтта тегін материал жариялап, сертификат, алғыс хат және құрмет грамоталарын алуға болады. Материалды сайтта жариялаған соң сертификатты жариялаған материалдарым деген бөлімінде жүктей аласыз. Сонымен бір қатарда өзіңізге керек болған құжаттарды, яғни ашық сабақтар, сабақ жоспарлары, сценарийлер, тәрбие сағаттарды, мұғалімдерге керекті барлық құжаттарды таба аласыз.
Сайттың мақсаты – қолданушылар өздерінің авторлық мақалаларын, сабақтарын және осыған ұқсас материалдарды сайтқа тегін жариялап және өздеріне қажетті материалдарды тегін жүктей алады. Сайтта материалдарды орналастыру арқылы қолданушыға Республикалық BILIMJOLY порталында авторлық материалдың жарияланғанын растайтын сертификат тегін беріледі. Жариялау үшін қолданушы сайтқа тіркелуі керек, содан кейін «Жариялаған материалдарым» бөлімінде өз материалын орналастыра алады.

Қосышма

Курстың, тренингтің тақырыптары

Семинар атауы Қаралатын сұрақтар Сағат

саны

Курстың, тренингтің

бағасы

1 Критериалды бағалау жүйесін практикада қолдану маңыздылығы;

Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер;

Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау (тапсырмаларын дайындау әдістері);

Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу жолдары;

Сабақты зерттеу үдерісі. Lesson Study: теориясымен қолдану тәсілдері;

·         критериалды бағалау жүйесінің мазмұны мен құрылымы;

·         оқу үдерісіндегі бағалау әдістері, тиімді кері байланысты қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері;

·         тиімді әдістерді қолдану ;

72 14000 т
2 Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде бастауыш, биология, химия, көркем еңбек, ағылшын тілі, дене шынықтыру, музыка  пәні бойынша педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсы ·         критериалды бағалау жүйесінің мазмұны мен құрылымы;

·         оқу үдерісіндегі бағалау әдістері, тиімді кері байланысты; қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері;

·         тиімдіәдістердіқолдану;

72 14000 т
3 ПМПК және мектептерде инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру, клиника диагностика; ·         кәсіби шеберлік және кәсіби даму;

·         жас ерекшеліктеріне сай дамыту жолдарын анықтау;

·         мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдері;

72 14000 т
4 Инклюзивті және арнайы білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдері;

(мектеп мұғалімдері мен балабақша тәрбиешілеріне, логопед, дефектологтарға арналған)  (үйде оқыту)

 

·         инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін зерделеу: мүгедектік туралы философиялық және әлеуметтік түсінік, инклюзивті білім беру принциптері;

 

72 14000 т
5 Қысқа мерзімді сабақты жоспарлаудың ерекшеліктері ·         оқу максаттарына сай сабақ мақсаттарын анықтау білігін қалыптастыру;

·         сабақ мақсаттарының сыныптағы қабілеттері әртүрлі оқушылардың қажеттілігін ескеруін қамтамасыз ету;

·         сабақ мақсаттарына сай оқу тапсырмаларын құрастыру ерекшелігі

6 8000
6 Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау ·         қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша оқушыға тиімді кері байланыс ұсыну;

·         қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері;

·         қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар дайындау

6 8000
7 Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру (БЖБ және ТЖБ) ·         бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың арасындағы айырмашылықтарды  талдау;

·         тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясымен танысу;

·         жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар үлгісін дайындау

6 8000
8 Сабақта саралау тапсырмаларын жоспарлау ·         саралап оқыту тәжірибесі (жасырын және айқын саралау);

·         сабақта сараланған тапсырмаларды қолданудың маңыздылығы;

·         оқушының қабілетіне сәйкес қосымша тапсырмалар мен қолда бар қажетті ресурстарды пайдалану ерекшелігі

6 8000
9 «Педагогикалық квалиметрияның теориясы мен практикасы: мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие мен оқытудың сапасын басқару» (тәрбиешілер үшін) ·         Педагогикалық квалиметрия педагогикалық құбылыстарды өлшеу туралы ғылым ретінде;

·         Тәрбие мен оқытуда сапалы бағалау үшін сапалық және сандық квалиметриялық шамаларды дайындау, даярлау;

·         Технологиялық карта — мектепке дейінгі баланың даму деңгейін анықтайтын мониторингтік құрал. Педагогикалық квалиметрия әдістері – тәрбие мен оқытудағы тәрбиешінің педагогикалық қызметін бағалаушы құрал ретінде

6 8000
10  «Квалиметрия негізінде мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің сапасын кешенді бағалау» (әдіскерлер үшін) ·         мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің квалиметриялық біліктілігі: мәні, құрылымы, баға белгілері;

·         мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жұмысында квалиметриялық әдістерді қолдану;

·         МҰ тәрбие мен оқыту үдерісі субъектілерінің өзара әрекет ету бағасына жүйелі-квалиметриялық келу

6 8000
11 Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырудың педагогикалық аспектілері (әдіскерлер үшін) ·         Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспарының құрылымы мен мазмұны. Аналитикалық негіздеме. Әдіскердің номенклатурасы мен құжаттамалары;

·         Қазақстан Республикасындағы заманауи саясаты мән мәтініндегі инклюзивті білім беру. Халықаралық тәжірибе;

·         МДО оқу-тәрбие жұмысында сыни ойлау негізінде бағалау қызметін құрастыру;

·         МДО білім беру үдерісіне балалардың ерте дамуына арналған заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістемелер (М. Монтессори, «Step by Step», Н. Зайцев, Г. Альтшуллер және т.б.).

6 8000

 

 

 

 

 

 

 

12 Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін жалпы білім берудің жаңа үлгілік бағдарламасына сәйкес жобалау(тәрбиешілер үшін) ·         «Денсаулық»,  «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет»  білім беру салаларын жүзеге асырудағы ғылыми-педагогикалық амалдар;

·          «Step by Step» бағдарламасы бойынша отбасы мен мектепке дейінгі білім берудің өзара әрекеті;

·         салаларды (циклограмма мен технологиялық картаны) шоғырландыру қағидасында білім беру үдерісін жобалау;

·         жаңа жалпы білім берудің Типтік бағдарламасына сәйкес  ұйымдастырылған оқу қызметінің үзінділерін панорамды қорғау;

·         мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру үдерісіне қамту бойынша қызмет.

6 8000