Курстың, тренингтің тақырыптары
| № | Семинар атауы | Қаралатын сұрақтар | Сағат саны | Курстың, тренингтің бағасы | |
| 1 | Критериалды бағалау жүйесін практикада қолдану маңыздылығы; Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер; Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау (тапсырмаларын дайындау әдістері); Қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлеу жолдары; Сабақты зерттеу үдерісі. Lesson Study: теориясымен қолдану тәсілдері; | ·         критериалды бағалау жүйесінің мазмұны мен құрылымы; · оқу үдерісіндегі бағалау әдістері, тиімді кері байланысты қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері; · тиімді әдістерді қолдану ; | 72 | 14000 т | |
| 2 | Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде бастауыш, биология, химия, көркем еңбек, ағылшын тілі, дене шынықтыру, музыка пәні бойынша педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсы | ·         критериалды бағалау жүйесінің мазмұны мен құрылымы; · оқу үдерісіндегі бағалау әдістері, тиімді кері байланысты; қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері; · тиімдіәдістердіқолдану; | 72 | 14000 т | |
| 3 | ПМПК және мектептерде инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру, клиника диагностика; | ·         кәсіби шеберлік және кәсіби даму; · жас ерекшеліктеріне сай дамыту жолдарын анықтау; · мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдері; | 72 | 14000 т | |
| 4 | Инклюзивті және арнайы білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдері; (мектеп мұғалімдері мен балабақша тәрбиешілеріне, логопед, дефектологтарға арналған) (үйде оқыту) 
 | ·         инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін зерделеу: мүгедектік туралы философиялық және әлеуметтік түсінік, инклюзивті білім беру принциптері; 
 | 72 | 14000 т | |
| 5 | Қысқа мерзімді сабақты жоспарлаудың ерекшеліктері | ·         оқу максаттарына сай сабақ мақсаттарын анықтау білігін қалыптастыру; · сабақ мақсаттарының сыныптағы қабілеттері әртүрлі оқушылардың қажеттілігін ескеруін қамтамасыз ету; · сабақ мақсаттарына сай оқу тапсырмаларын құрастыру ерекшелігі | 6 | 8000 | |
| 6 | Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау | ·         қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша оқушыға тиімді кері байланыс ұсыну; · қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері; · қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар дайындау | 6 | 8000 | |
| 7 | Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру (БЖБ және ТЖБ) | ·         бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың арасындағы айырмашылықтарды  талдау; · тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясымен танысу; · жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар үлгісін дайындау | 6 | 8000 | |
| 8 | Сабақта саралау тапсырмаларын жоспарлау | ·         саралап оқыту тәжірибесі (жасырын және айқын саралау); · сабақта сараланған тапсырмаларды қолданудың маңыздылығы; · оқушының қабілетіне сәйкес қосымша тапсырмалар мен қолда бар қажетті ресурстарды пайдалану ерекшелігі | 6 | 8000 | |
| 9 | «Педагогикалық квалиметрияның теориясы мен практикасы: мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие мен оқытудың сапасын басқару» (тәрбиешілер үшін) | ·         Педагогикалық квалиметрия педагогикалық құбылыстарды өлшеу туралы ғылым ретінде; · Тәрбие мен оқытуда сапалы бағалау үшін сапалық және сандық квалиметриялық шамаларды дайындау, даярлау; · Технологиялық карта — мектепке дейінгі баланың даму деңгейін анықтайтын мониторингтік құрал. Педагогикалық квалиметрия әдістері – тәрбие мен оқытудағы тәрбиешінің педагогикалық қызметін бағалаушы құрал ретінде | 6 | 8000 | |
| 10 | «Квалиметрия негізінде мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің сапасын кешенді бағалау» (әдіскерлер үшін) | ·         мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің квалиметриялық біліктілігі: мәні, құрылымы, баға белгілері; · мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жұмысында квалиметриялық әдістерді қолдану; · МҰ тәрбие мен оқыту үдерісі субъектілерінің өзара әрекет ету бағасына жүйелі-квалиметриялық келу | 6 | 8000 | |
| 11 | Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырудың педагогикалық аспектілері (әдіскерлер үшін) | ·         Мектепке дейінгі ұйымның жылдық жоспарының құрылымы мен мазмұны. Аналитикалық негіздеме. Әдіскердің номенклатурасы мен құжаттамалары; · Қазақстан Республикасындағы заманауи саясаты мән мәтініндегі инклюзивті білім беру. Халықаралық тәжірибе; · МДО оқу-тәрбие жұмысында сыни ойлау негізінде бағалау қызметін құрастыру; · МДО білім беру үдерісіне балалардың ерте дамуына арналған заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістемелер (М. Монтессори, «Step by Step», Н. Зайцев, Г. Альтшуллер және т.б.). | 6 | 8000 
 
 
 
 
 
 
 | |
| 12 | Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін жалпы білім берудің жаңа үлгілік бағдарламасына сәйкес жобалау(тәрбиешілер үшін) | ·         «Денсаулық»,  «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет»  білім беру салаларын жүзеге асырудағы ғылыми-педагогикалық амалдар; · «Step by Step» бағдарламасы бойынша отбасы мен мектепке дейінгі білім берудің өзара әрекеті; · салаларды (циклограмма мен технологиялық картаны) шоғырландыру қағидасында білім беру үдерісін жобалау; · жаңа жалпы білім берудің Типтік бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің үзінділерін панорамды қорғау; · мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру үдерісіне қамту бойынша қызмет. | 6 | 8000 | |

